آموزشی

راهنمای تشخیص هدست و هدفون نیا اصل و غیر اصل !

راهنمای تشخیص هدست و هدفون نیا اصل و غیر اصل !

اگر قصد خرید یکی از هدفون های نیا را دارید، پیشنهاد می‌شود حتما قبل از خرید، به نکته‌های زیر برای تشخیص هدفون یا هدست اصل نیا از فیک آن توجه کنید. متاسفانه در حال حاضر مدل‌های فیک این برند نیز در بازار موجود است که اگر در هنگام خرید هدفون نیا به یکسری فاکتورها و علائم توجه نکنید، احتمال دارد که به جای هدفون اصل، یک هدست فیک را خریداری کنید. چندین فاکتور برای تشخیص هدست اصل از فیک نیا وجود دارد که در ادامه آنها را با هم مرور می‌کنیم:

به تازگی قیمت های بسیار پایینی از هدفون های نیا در سایت های فروش آنلاین دیده می شود که این قیمت ها بعضا از قیمت خرید شرکت گرین تلکام به عنوان نماینده شرکت نیا NIA در ایران هم پایین تر است !

لذا برآن شدیم تا طی این مقاله خصوصیات هدفون های اصلی نیا NIA را برای شما توضیح دهیم .

  • نام بلوتوثی هدفون

  • جنس بدنه و درج لوگوی NIA

  • جعبه محصول

  • اطلاعات درج شده روی جعبه محصول

  • برد داخلی هدفون

  • پشتیبانی از اپلیکیشن اختصاصی

 

نام بلوتوثی هدفون :

یکی از روش‌هایی که برای تشخیص هدفون یا هدست اصل از فیک برند نیا موجود است، مراجعه به قسمت بلوتوث گوشی و مشاهده نام بلوتوثی محصول است. چنانچه در قسمت دیوایس‌های متصل شده به گوشی نام اصلی هدفون نیا را مشاهده کردید، بدین معنی است که هدفون خریداری شده اصل است در غیراینصورت هدست اصل نبوده و تقلبی است.

 

هدست نیا / NIA Headset

 

 

جنس بدنه و درج لوگوی NIA :

هنگام خرید هدفون نیا توجه کنید که جنس بدنه و چرم مصنوعی هدفون‌های اورجینال نیا بسیار مستحکم و باکیفیت است. همچنین در هدفون‌های اصل نیا، لوگوی NIA بر روی دسته هدست دوخته شده و نشانگر آن است که این هدفون کاملا اصل است.

 

هدست نیا / NIA Headset

 

جعبه محصول :

یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در تشخیص اصل و فیک بودن هنگام خرید هدفون نیا جعبه و باکس محصول است. در تصویر زیر جعبه اصل و فیک هدفون نیا را مشاهده می‌کنید.

هدست NIA

 

اطلاعات درج شده روی جعبه محصول :

قبل از خرید هدفون نیا توجه داشته باشید که بر روی جعبه هدفون‌های اصل نیا کلمه «Wireless» درج می‌شود در حالی‌که بر روی جعبه هدفون فیک عبارت «Bluetooth» نوشته می‌شود.

خرید هدفون نیا / NIA Headset

 

برد داخلی هدفون :

نوع چیپ‌ست و پردازنده به کار رفته در هدفون اورجینال نیا با نمونه فیک آن متفاوت است که این تفاوت را می‌توانید در تصویر پایین مشاهده کنید.

 

هدست نیا / NIA Headset

 

پشتیبانی از اپلیکیشن اختصاصی

هدفون‌های اورجینال نیا از اپلیکیشن اختصاصی NIA پشتیبانی می‌کنند و کاربر می‌تواند با استفاده از این اپلیکیشن، تنظیمات موردنیاز هدفون را انجام دهد. این در حالی است که هدست‌های فیک نیا از این اپلیکیشن پشتیبانی نمی‌کنند.

 

برای خرید هدست و هدفون های اورجینال نیا ، اینجا کلیک کنید !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *