آموزشی

معرفی هدفون و هدست های نیا | NIA

معرفی هدفون و هدست های نیا | NIA

 

در این مقاله قصد داریم ویژگی های هدفون و هدست های نیا | NIA را برای انتخاب بهتر در خرید برای شما توضیح دهیم .

 

این ساده ترین و ارزان ترین هدفون نیا که قابلیت های کاملی هم دارد از قبیل رادیو FM ، درگاه میکرو SD ( کارت حافظه ) ، ورودی صدای AUX  و امکان استفاده از اپلیکیشن رسمی نیا NIA و همچنین امکان برقرار تماس تلفنی !  دارای رنگبندی های  قرمز ، آبی ، صورتی  ، سفید ، مشکی و طوسی/آبی  روی گوشی ها و هد هدست از چرم مصنوعی درجه یک ساخته شده که حس خوبی را به شما منتقل خواهد کرد.

 

 

هدفون‌ها ابزارهای بسیار کاربردی برای گوش‌کردن به موسیقی هستند که از نظر نوع اتصال، کاربرد و نوع قرارگیری روی گوش به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. به‌تازگی شرکت «NIA» محصولی را تحت عنوان «Q1» روانه‌ی بازار کرده است. این محصول یک هدفون بی‌سیم است که از طریق فناوری بلوتوث به تلفن همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی شما متصل می‌شود. صدای تولیدی این محصول از قدرت بسیار خوبی بهره می‌برد و میزان بیس تولیدی آن شما را شگفت‌زده خواهد کرد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت و قسمت پشتی کاپ صدای آن براق است. جنس سرگوشی‌های Q1 از چرم مصنوعی بسیار نرم است که هنگام قرارگیری روی گوش حس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند و باعث خستگی در استفاده‌ی بلندمدت نمی‌شود. هدفون نیا مدل Q1 را می‌توان یک محصول همه‌کاره دانست که لذت گوش‌کردن به موسیقی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. روی کاپ سمت راست این محصول یک کلید برای خاموش یا روشن کردن و یک درگاه 3.5 میلی‌متری صدا به چشم می‌خورد که در صورت پشتیبانی نکردن تلفن همراه یا پخش‌کننده‌ی صوتی از بلوتوث، می‌توان از آن برای اتصال باسیم استفاده کرد. همچنین یک درگاه MicroUSB برای شارژ هدفون وجود دارد. هدفون نیا مدل Q1 دارای یک میکروفن مخفی است که به کمک آن می‌توان توسط تلفن‌های همراه هوشمند شرکت اپل (آیفون‌ها) به مکالمه پرداخت.

(هدفونی ساده سبک و زیبا !  با رنگ بندی های مشکی ، آبی ، بنفش و سبز یشمی  دارای رادیو FM  درگاه AUX و  کارت حافظه Micro SD و امکان برقراری تماس تلفنی)

Related image

هدفونی مشابه با مدل Q1 در رنگ بندی های زیبا ( آبی ملایم ، صورتی گلد ، طوسی و مشکی )  که با چرم مصنوعی درجه یک در قسمت گوشی ها و هد تزئین شده است . کیفیت صدایی مطلوب دارد که از طریق بلوتوث میتواند به تمامی دستگاه هایی که دارای بلوتوث هستند (موبایل ، تبلت ، تلویزیون ، لب تاپ و … ) متصل شود . برای بهره بری بهتر از هدفون می توانید از اپلیکیشن رسمی نیا NIA  استفاده نمائید . امکان برقراری تماس تلفنی ، استفاده از مموری کارت Micro SD و پورت AUX همگی در این هدست تعبیه شده است .

Image result for nia q2

 

این هدفون از سری هدفون های لاکچری کمپانی نیا NIA به حساب می آید و برای کسانی که از ظاهری شیک اما ساده دارند مناسب است . این مدل فقط در رنگ مشکی با حاشیه قرمز در دور قسمت اسپیکر تولید می شود . دارای کیفیت صدای مطلوبی هست و چرم مصنوعی و ابر به کار رفته در قسمت گوشی حس آرامش و راحتی را به شنونده می دهد . شما می توانید تا برد 15 متر از فرستنده بلوتوثی از این هدفون استفاده نمائید .

Image result for nia Q6"

 

تا به حال براتون پیش اومده که بخواید یک موزیک رو با دوستتون باهم گوش بدید و مجبور شدید هدفون رو از روی گوش خودتون روی گوش دوستتون بگذارید ؟

در طراحی این هدفون به این موضوع فکر شده ، و کافیه با زدن کلید اسپیکر شما موزیک رو از اسپیکر های بیرونی هدفون می شنوید ، همچنین قابلیت برقراری تماس تلفنی هم داره .Image result for nia x5sp"

رنگ بندی شاد این هدفون انرژی مثبتی به همه میده  و همچنان شما می توانید با بهترین کیفیت از صدای آن لذت ببرید . همچنین این هدفون دارای رادیو FM پورت AUX و درگاه مموری Micro SD هم می باشد .

Image result for nia x5sp"

 

این هدفون یه ویژگی جالب داره اون هم چراغی هست که روی بدنه گوشی های هدست تعبیه شده که توجه همه رو به شما جلب خواهد کرد ! شما میتوانید رنگ چراغ رو با کلید روی هدست تغییر دهید همچنین این امکان با اپلیکیشن نیا NIA هم امکان پذیر است.

 

 

این هدفون برای اولین بار توسط شرکت گرین تلکام به بازار ایران ورود پیدا کرده است . به جرات میتوان گفت با کیفیت ترین هدست موجود در بازار بوده به طوریکه کیفیت و تفکیک صدای عالی این هدفون فوق العاده است . گوشی های این هدفون از چرم مصنوعی با کیفیت ساخته شده که خیلی خوب روی گوش می نشیند .

 

اگر میخواهید موزیک با کیفیت گوش دهید حتما این هدفون رو امتحان کنید .

 

یکی از جدیدترین محصولات کمپانی نیا که بازهم برای اولین بار توسط شرکت گرین تلکام نماینده رسمی نیا | NIA به ایران وارد شده است .

Image result for nb710 nia"Image result for nb710 nia"این هدفون دارای شارژر همراه بوده که با کابل Type C قابل شارژ است . این قاب دارای درب آهنربایی بوده و همچنین هدفون ها هم به صورت آهنربایی جذب آن می شوند که حس جالبی منتقل می کند . بدنه این هدفون در قسمتی که لوگوی نیا دیده می شود تاچ هست و شما می توانید به صورت تاچ دستورات را به هدفون وارد نمائید . که توضیحات کامل آموزش تاچ کنترل نیا NB710 در این لینک  بررسی شده است .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *